  • Data: 2008-05-15 20:35:44
    Temat: Re: "to podatnik ma udowodnić że jest niewinny" ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    pawelj wrote:

    > A zosta?em przywitany tekstem "pan zrobi? samowole budowlan? i musi nam pan
    > udowoniae ?e jest pan niewinny"

    widzisz, nawet ci poszli na rękę dając szanse wytłumaczenia się.

    > I tak sie teraz zastanawiam - czy ja mam im udowadniaae ?e jestem niewinny
    > czy oni mi ?e jestem winny.
    > Wygl?da na to ?e siedzi sobie jaka? pani urzedniczka i wymy?la co i jak by
    > komu utrudniae.
    >
    > Jakie ja im moge dokumenty dostarczyae ?eby sie odczepili. Czy mo?e oni maj?
    > mnie o jakie? poprosiae?

    Przerabiał.
    To ty masz udowodnić, że jesteś niewinny.

    Sprawa się jeszcze nie zaczeła.
    Oni prowadzą czynności wyjaśniające, z ich "czynności" wyszło im, że
    materiały od których odliczyłeś VAT zużyłeś na "nielegalu".
    Dlatego chcą od ciebie cokolwiek co stanowiło by dla pani przykrywkę,
    żeby sama była czysta i mogła sprawę zamknać.

    Słowa pani z US przeczytaj tak:
    Wyszło mi, że nie ma pan prawa do odliczeń, na litość boską niech mi pan
    da jakieś argumenty, zebym mogła jakos szefowi pokazać, że to nie prawda."
    Jak się nie doczeko, do dostaniesz pismo z US o wszczęciu kontroli, już
    oficjalnej z paragrafami".
    Jak sie doczeka, to więcej żadnego pisma z US już nie dostaniesz, a
    sprawa pojdzie do szafy na dno.