  • Data: 2008-05-15 20:43:06
    Temat: Re: "to podatnik ma udowodnić że jest niewinny" ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zajrzyj na opisy na grupie .podatki
    > Jak na mój gust, urząd na razie *nie* prowadzi postępowania.
    > Wszczął "czynności wyjaśniające", i pyta podatnika czy chciałby coś od
    > siebie powiedzieć na ten temat, tak dobrowolnie ;)

    Juz to przerabialem pare razy.
    Najpierw poszlo o zakup mieszkania (skad mialem kase), potem o darowizny
    (gdzie jest podatek), potem o zarobki za granicą (gdzie jest podatek)
    i za kazdym razem oni rozmawiali i prosili o podeslanie papierkow
    wykazujacych moją rację.
    Papierki dostawali i sprawa dostawała czapę. Więcej się nie odezwali.

    Dużo paragrafów trzeba nawrzucać, tak żeby pani w US ni z cholery nie
    mogła zrozumiec co tam jest napisane w wyjasnieniu.
    Wówczas w swoim protokole pisze (przeciez się nie przyzna, ze głupia
    jest) ze z wyjasnien nadeslanych przez podatnika wynika słuszność
    dokonancyh odliczen.
    Protokól idzie do szefa, który przecież swoich podwładnych kontrolował
    nie będzie) a sprawa do szafy.

    > Podatnik nie będzie chciał (po polsku: nie przyniesie w zębach czego
    > oczekują)

    dokładnie to miałem na myśli parę postów temu pisząc o przyniesieniu w
    zębach wyciągów z konta

    to rozpocznie się postępowanie w sprawie. A jak karnoskarbowy
    > pośle pismo, to bedzie się ono już zaczynało (już) cytatami z kodeksu
    > karnego skarbowego.

    wówczas radzę już zatrudnić doradcę podatkowego na etat.