    From: "jacobs" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprzeczne polecenie trochę OT
    Date: Mon, 20 Feb 2006 15:11:32 +0100

    Pewne małżeństwo zleciło mi instalację bardzo nowoczesnego systemu tzw.
    inteligentny dom.
    Zlecenie zostało wykonane. Zapłacono. Wszyscy zadowoleni.
    Po 2 latach dzwoni do mnie Pan (mąż) "proszę zmienić kody dostępu"
    Po 2 minutach dzwni Pani(żona) "absolutnie zabranim zmiany haseł, bo pozwę
    pana do sądu"
    Kilka kolejnych minut Pan dzwoni" zlecam panu zmiane haseł do systemu".

    Tak kilka razy. Jak to ma się to przepisów? troszkę nie wiem co zrobić,
    wyłączyć telefon?

    Proszę o poradę.

    Ps. Oni się rozwodzą.

    J.