  • Data: 2006-02-20 14:42:24
    Temat: Re: sprzeczne polecenie trochę OT
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@m...pl> napisal(a):
    > Tak kilka razy. Jak to ma się to przepisów? troszkę nie wiem co zrobić,
    > wyłączyć telefon?

    Ale musisz im to robić? Ja bym olał temat.

    A jeśli musisz, bo obliguje Cię do tego umowa, wówczas postępuj tak,
    jak życzy sobie strona tej umowy. Jeśli stroną jest obydwoje
    małżonków, wówczas zażądaj zlecenia na piśmie z podpisami obydwojga.
    Oni nie będą w stanie takiego uzgodnić z oczywistych względów, a Ty
    masz problem z głowy.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/