  • Data: 2005-06-01 19:55:56
    Temat: skarga na szpital...
    Od: "veilchen" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, porady szukam... moze sie Wam to wyda bzdetem... ale mnie kurwica
    trafila...
    tydzien temu mialem wypadek na pilce... upadlem na reke.. pojechalem do
    szpitala.. zrobili zdjecie i orzekli, ze kosc nadgarstka nadlamana i ze
    trzeba robic oklady z lodu i zawineli mi w bandaz elastyczny, polecili
    zakupic stabilizator (wydalem na niego 150 zl - ale w szpitalu nie
    poinformowali mnie, ze NFZ moze zrefundowac, w ogole powinni mi wystawic
    takie zaswiadczenie o refundacje), zdjecia rtg z opisem nie moglem sie
    doprosic tydzien, odebralem po tygodniu i w przychodni specjalistycznej
    ortopeda orzekl, ze trzeba w gips a ten stabilizator to oczywiscie trzeba
    nosic kilka tygodni, ale po zdjeciu gipsu...
    wiec od dzisiaj nosze gips... o tydzien wydluza mi sie leczenie... co
    radzicie? skarga na szpital? do kogo? do dyrektora szpitala? do jakiejs rady
    lekarskiej?
    nie bede do sadu z tym szedl, no chyba, ze jak mi zdejma gips i sie okaze,
    ze cos jest nie tak... jak i co napisac? poradzcie... ja rozumiem, ze reka
    to nie serducho... ale jak oni traktuja takie sprawy w ten sposob to mnie
    nie dziwi kupowanie skor...
    dzieki z gory za kazdy pomysl.. i podpowiedz :)
    pozdrawiam
    veilchen