  • Data: 2005-06-01 21:10:26
    Temat: Re: skarga na szpital...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "veilchen" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:d7l45r$iq0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Ustalmy najpierw, o co chcesz się żalić. Bo leczenie, to nie matematyka
    i nie ma tu jednoznacznych rozwiązań. Jak byś poszedł do trzeciego
    lekarza, to nie wykluczone, że polecił by Ci jeszcze inne rozwiązanie.
    Akurat nie tak dawno miałem podobny przypadek. Skręciłem nogę. Trzech
    lekarzy i trzy pomysły na życie. Jeden opaska stabilizacyjna, jeden
    właśnie taki stabilizator za coś koło 150 zł, a ostatni kategorycznie
    gips. No cóż, postąpiłem wg własnego rozsądku i tyle.