    From: sun <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skarga na bank
    Date: Thu, 01 Sep 2005 08:48:31 +0200

    Witam,
    Jest sobie super bank Bank Ochrony Środowiska. Chciałem wziąć kredyt
    hipoteczny. Złożony komplet dokumentów, wszystko w jak najlepszym
    porządku. Czekam na decyzję od 21 lipca do dziś.
    Wczoraj dowiedziałem się, że zwolniła się pani inspektor zajmująca się
    moją sprawą, a od dziś wszystkie siły przerzucają na sprzedaż kredytów
    na akcje polskiej nafty.
    Dziś mija 30 dni roboczych a ja ciągle nie wiem nic. mam co prawda
    obietnicę słowną dyrektora oddziału, który jednak poinformował mnie
    wczoraj, że decyzję i tak podejmuje "kolektyw".
    BOŚ w ofercie pisze, że rozpatrują wnioski w 14 dni roboczych.

    W związku z tym, że zaraz wykonawcy mnie powieszą, myślę o złożeniu
    skargi do arbtirażu bankowego, tylko co tym osiągnę, albo co mogę osiągnąć?

    Czy ktoś ma doświadczenie w tej materii.

    Pan dyrektor zapewnił mnie (ale zapewniał mnie nie raz o różnych
    sprawach), że jak tylko za tydzień skończą z kredytami na akcje polskiej
    nafty, to od razu ktoś się zajmie dokończeniem mojej sprawy.

    Gdybym wiedział, że tyle będę dzwonił do banku, to bym sobie wykupił
    jakieś tanie numerki, czy coś :)

    --
    Grzesiek
    desperat