    From: "Paweł" <k...@...apa.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sfalszowanie umowy
    Date: Mon, 6 Feb 2006 11:00:21 +0100

    Witam,
    mam pytanie dostyczace potwierdzenia z orginalem umowy.
    Czy mozna potwierdzic za zgodnosc z oryginalem umowe napisana na komputerze
    ale ktora ma poprzerabiane daty dlugopisem (data rozpoczecia i zakonczenia
    trwania umowy) bez parafek przy tych poprawkach?
    Na umowie na kazdej stronie sa parafki natomiast nie ma przy tych odrecznych
    poprawkach?
    O co chodzi?
    Jestem w posiadaniu oryginalnej umowy bez przerobek, wszystklie przerobki
    swiadcza na moja niekozysc, zreszta w piatek ze wzgledu na nie przegralem
    sprawe w sadzie.
    Zglosilem to do prokuratury, tzn sfalszowanie umowy. Mam jeszcze jedno
    pytanie w zwiazku z tym
    Czy mozna zglosic do prokuratury powiadomienie o przestepstwie popelninym
    przez adwokata strony przeciwnej za to ze poswiadczyl z oryginalem
    sfalszowana umowe? Dlaczego nie zastanowil sie ze na tej umowie ktora
    poswiadczal przy przerobionych dlugopisem datach nie ma zadnych parafek?