  • Data: 2008-07-12 18:54:30
    Temat: ścieżka rowerowa i rolkarz :)
    Od: ray <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem dzisiaj świadkiem bulwersującej sytuacji. Jechałem rowerem nadmorską
    ścieżką rowerową w kierunku Sopotu. Przede mną jechała grupka rowerzystów,
    ogólnie panował duży ruch. Jedna kobieta przede mną zaczęła wyprzedzać
    grupkę gdy z naprzeciwka nadjeżdżał starszy mężczyzna na rolkach, miejsca
    było na tyle dużo że mogła to zrobić mając jeszcze z pół metra zapasu to
    mężczyzny. Jednak rolkarz, gdy kobieta przejeżdżała obok niego krzyknął na
    nią "EJ!" i uderzył ją na odlew pięścią w plecy. Kobieta zaskoczona obrotem
    spraw uderzyła rowerzystkę, którą wyprzedzała ale jakoś nikt się na
    szczęscie nie przewrócił. Jasne dla mnie jest, że koleś na rolkach nie
    powinien bić ludzi, ale czy w ogóle ma jakieś prawa na ścieżce rowerowej?
    Nie powinien po prostu ustąpić w takiej sytuacji? Czy gdyby był sprawcą
    jakiegoś zdarzenia na ścieżce nie jest z gruntu winien jako człowiek, który
    tam nie powinien tam w ogóle być?