  • Data: 2008-07-12 20:36:31
    Temat: Re: ścieżka rowerowa i rolkarz :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Jul 2008, basti78 wrote:

    > kufa czasami problemy tej grupy mnie zabijają........

    Niesłusznie.
    Prawo prawem a racja... ;) czy jak tam to by szlo.

    > KULTURY po prostu - to ze ten rolkarz to buc, to rowerzyści też nie lepsi

    Wszystko prawda.

    > z drugiej strony postaw sie na miejscu rolkarza - dlaczego jeździ po
    > ścierzce rowerowej?

    To też prawda.
    Ale właśnie z *prawa* wynika, że rzeczony rolkarz nie ma (nomen omen)
    prawa *żądać* czegoś.
    A jak z opisu wynikało, miejsce miał (pół metra to jak mi się lusterka
    złożą to i rowerem przejadę, jak nie mam nic szerokiego na bagażniku)
    tylko "mu się nie spodobało".

    > - bo
    [...4 razy...]

    No toż niech sobie jedzie. Z opisu wynikało że wszyscy obecni byli
    mu nawet skłonni zyczyć "na zdrowie".
    Pic w tym, że najwyraźniej nie wiedział iż czynią mu grzeczność :]

    > po prostu zrozumienia
    >
    > a tego buraka przydałoby się obszczekać

    :)

    > albo zignorowac

    ...co się stało i wcale nie jest pewne czy dobrze.
    Następnym razem też komuś walnie z piąchy

    > ale ciąganie paragrafów o sciezke rowerową.......

    ...wcale nie jest śmieszne.
    Bo to nie jest sprawa czyjegoś widzimisię.

    pzdr, Gotfryd