    From: "bisskup" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sąd grodzki wezwania i przemeldowanie
    Date: Sun, 4 Jan 2009 17:55:34 +0100

    Miała miejsce kolizja drogowa. Kierująca nie przyjeła mandatu. Sprawa
    została skierowana do sądu grodzkiego. Ja jako poszkodowany mam być też
    ponoć wzywany. I tu teraz następuje pewien problem. Dane podczas kolizji
    zostały spisane z dowodu osobistego oraz prawa jazy które 2 tygodnie później
    zostały wymienione przez urząd gminy z racji mojego przemeldowania. Adres na
    starym dowiedzie jest dla mnie nieosiągalny i nie będę mógł odbierać z niego
    poczty. dodatkowo nie wiem do jakiego sądu trafiła sprawa (warszawa). Co
    prawda policjant powiedział że będe wzywany telefonicznie ale wiadomo jak to
    jest....:/

    Czy jest jakiś sposó aby sie dowiedziec gdzi ejest ta sprawa i ponformować o
    zmianie zamieszkania oraz zmianie danych w dowodzie?

    Nie chciałbym mieć z tego powodu problemów :/

    Dzieki za pomoc!