  • 1. Data: 2009-01-04 16:55:34
    Temat: sąd grodzki wezwania i przemeldowanie
    Od: "bisskup" <b...@a...pl>

    Miała miejsce kolizja drogowa. Kierująca nie przyjeła mandatu. Sprawa
    została skierowana do sądu grodzkiego. Ja jako poszkodowany mam być też
    ponoć wzywany. I tu teraz następuje pewien problem. Dane podczas kolizji
    zostały spisane z dowodu osobistego oraz prawa jazy które 2 tygodnie później
    zostały wymienione przez urząd gminy z racji mojego przemeldowania. Adres na
    starym dowiedzie jest dla mnie nieosiągalny i nie będę mógł odbierać z niego
    poczty. dodatkowo nie wiem do jakiego sądu trafiła sprawa (warszawa). Co
    prawda policjant powiedział że będe wzywany telefonicznie ale wiadomo jak to
    jest....:/

    Czy jest jakiś sposó aby sie dowiedziec gdzi ejest ta sprawa i ponformować o
    zmianie zamieszkania oraz zmianie danych w dowodzie?

    Nie chciałbym mieć z tego powodu problemów :/

    Dzieki za pomoc!

  • 2. Data: 2009-01-05 18:41:13
    Temat: Re: sąd grodzki wezwania i przemeldowanie
    Od: kam <...@...pl>

    bisskup pisze:
    > Czy jest jakiś sposó aby sie dowiedziec gdzi ejest ta sprawa i ponformować o
    > zmianie zamieszkania oraz zmianie danych w dowodzie?

    a gdzie (dzielnica, ulica) miała miejsce kolizja?

    > Nie chciałbym mieć z tego powodu problemów :/

    najwyżej sprawa trochę dłużej potrwa bo sąd będzie ustalał adres
    zameldowania

    KG