  • Data: 2006-09-08 06:47:41
    Temat: rozwód - od czego zacząć?
    Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!
    Pewno podobne problemy/pytania się już na grupie pojawiały, ale należę do tych
    osób, które same wolą się spytać.
    Od trzech i pół roku jestem mężatką, mamy trzyletnie dziecko. W małżeństwie od
    dawna właściwie nam się nie układało i pół roku temu podjęłam decyzję o
    rozstaniu się. Wyprowadziłam się z domu, zabrałam synka i zamieszkałam z moimi
    rodzicami, a od niedawna wyprowadziliśmy się do mojego mieszkania. Chcę wszystko
    do końca uporządkować i chciałabym się dowiedzieć od czego zacząć, jak napisać
    pozew rozwodowy a także jak powinnam postępować, żeby cała sprawa się dobrze
    skończyła. Chciałabym rozejść się "po cichu". Nie zależy mi na alimentach,
    jedynie na tym, żebym to ja opiekowała się dzieckiem. Dodam, że oboje jeszcze
    studiujemy, nie mamy żadnych dochodów.
    Niestety, te sprawy są dla mnie dość obce i chciałabym jak najwięcej się
    dowiedzieć już teraz - bo potem, to może być za późno.
    Dziękuje z góry za wszelką pomoc.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka K.