  • Data: 2007-02-13 15:01:13
    Temat: rezerwa, wojsko
    Od: news <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Nie wiem czy dobrze trafilem, ale sprobuje.

    1) Mianowicie chodzi mi oto czy ktos moze sie orientuje jak bylo z
    przepisaniem rocznika 1978 do rezerwy?

    2) Z tego co sie orientuje co roku ministerstwo wydawalo odpowiednia
    ustawe? Jezeli tak czy moze mi ktos podac jak to odnalezc? Jaki dziennik
    ustaw?

    3) Czy do ewentualnego przepisania potrzebny jest dyplom? Czy musi to
    byc mgr czy licencjat albo inzynier rowniez starcza?

    4) Jak wyglada teraz sprawa wojska w kontekscie kredytu? Czy mimo
    skonczynych 28 lat nadal wymagaja wpisu o uregulowanym stosunku?

    Pozdrawiam!