  • Data: 2007-02-14 18:19:11
    Temat: Re: rezerwa, wojsko
    Od: Grzegorz McCartney Olędzki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszyscy na grupie pl.soc.prawo czytajcie uważnie, bo news pisze:
    > Czesc!
    > Nie wiem czy dobrze trafilem, ale sprobuje.
    > 1) Mianowicie chodzi mi oto czy ktos moze sie orientuje jak bylo z
    > przepisaniem rocznika 1978 do rezerwy?

    Szukaj rozporządzeń ministra obrony "w sprawie przeniesienia części
    poborowych do rezerwy". Jedna strona tekstu napisanego tak, że da się
    zrozumieć.
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    > 2) Z tego co sie orientuje co roku ministerstwo wydawalo odpowiednia
    > ustawe? Jezeli tak czy moze mi ktos podac jak to odnalezc? Jaki dziennik
    > ustaw?

    Jedno z tych rozporządzeń to:
    Dz.U. 2002 nr 171 poz. 1394
    Ale szukaj innych bliźniaczych.

    > 3) Czy do ewentualnego przepisania potrzebny jest dyplom? Czy musi to
    > byc mgr czy licencjat albo inzynier rowniez starcza?

    Ja się jeszcze nie obroniłem, zgłosiłem się pod koniec roku (2006) z
    zaświadczeniem, ze uzyskałem absolutorium i wystarczyło by zostać
    przeniesionym do rezerwy.

    [...]

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Olędzki