  • Data: 2007-02-13 15:30:40
    Temat: Re: rezerwa, wojsko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    news wrote:

    > 2) Z tego co sie orientuje co roku ministerstwo wydawalo odpowiednia
    > ustawe? Jezeli tak czy moze mi ktos podac jak to odnalezc? Jaki dziennik
    > ustaw?

    Rozporządzenie, jeśli już - od ustaw jest parlament :)

    > 3) Czy do ewentualnego przepisania potrzebny jest dyplom? Czy musi to
    > byc mgr czy licencjat albo inzynier rowniez starcza?

    Wg. orzecznictwa "za moich czasów" (rocznik 1975) wystarczało być
    absolwentem. Czyli mieć w indeksie wpis o uzyskaniu absolutorium :)

    > 4) Jak wyglada teraz sprawa wojska w kontekscie kredytu? Czy mimo
    > skonczynych 28 lat nadal wymagaja wpisu o uregulowanym stosunku?

    Zależy od banku. I kredytu. Ci bardziej zorientowani albo w ogóle nie
    wymagają, albo wymagają od wszystkich - bo w końcu obecnie ukończenie 28
    lat już nie "chroni".