eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w sklepie internetowymreklamacja w sklepie internetowym
  • Data: 2005-04-29 20:46:48
    Temat: reklamacja w sklepie internetowym
    Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie reklamacji w sklepie internetowym. Zwrot towaru
    przyszedł po ustawowym terminie 10 dni i został przeze mnie przyjęty. Po
    rozpakowaniu okazało się, że towar ten był używany. Napisałam maila do
    klientki, że towar przyszedł po terminie i że go nie przyjmujemy i odesłałam
    z powrotem. Klientka go nie przyjeła i wrócił do nas. Co w takim wypadku
    powinnam zrobić? Zwrócić pieniądze czy nie?

    Anna Styś


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1