eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w sklepie internetowymreklamacja w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja w sklepie internetowym
    Date: Fri, 29 Apr 2005 22:46:48 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 12
    Sender: a...@p...onet.pl@cih197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <d4u6sf$6ud$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cih197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1114808015 7117 83.31.31.197 (29 Apr 2005 20:53:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Apr 2005 20:53:35 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:293963
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie reklamacji w sklepie internetowym. Zwrot towaru
    przyszedł po ustawowym terminie 10 dni i został przeze mnie przyjęty. Po
    rozpakowaniu okazało się, że towar ten był używany. Napisałam maila do
    klientki, że towar przyszedł po terminie i że go nie przyjmujemy i odesłałam
    z powrotem. Klientka go nie przyjeła i wrócił do nas. Co w takim wypadku
    powinnam zrobić? Zwrócić pieniądze czy nie?

    Anna Styś


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1