eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w sklepie internetowym › Re: reklamacja w sklepie internetowym
  • Data: 2005-04-29 22:25:48
    Temat: Re: reklamacja w sklepie internetowym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d4u6sf$6ud$1@news.onet.pl...

    Zakładając, że masz rację i zwrot się klientce nie należał, to po prostu
    ją powiadom, ze towar czeka na nią w Twoim sklepie do odbioru.
    ewentualnie, jeśli przyśle Ci pieniądze na przesyłkę, to możesz jej
    odesłać. Teraz piłka będzie po stronie klientki. Albo przed sądem będzie
    dochodziła swojej racji i wówczas przegrasz, albo ona przegra.

    A co do samego przyjęcia / nieprzyjęcia reklamacji. Ważna jest data
    wysłania przez nią, a nie data dotarcia do Ciebie. Natomiast towar nie
    powinien być faktycznie uszkodzony. Teraz klientka ma ten problem, ze
    dowód na to, że towar był nieuszkodzony jest w Twoich rękach. Z jej
    strony sytuacja patowa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1