  • Data: 2005-09-18 23:31:41
    Temat: reklamacja obuwia :(
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam ponownie!
    moja ladniejsza polowa kupila sobie wymarzone trampki conversa, na ktore
    dorabiala w pubie. niestety po 4 miesiacach uzytkowania trampki sa w
    oplakanym stanie. poniewaz wiem, ze cholernie jej na nich zalezalo i dbala o
    nie (wyjscie w deszcz, po deszczu nie wchodzilo nawet w rachube) chcialbym
    jej pomoc.

    zlozylismy reklamacje w sklepie - prawy but pekniety na czubku popekane i
    odklejone boki podeszwy butow (ze zgloszenia reklamacji... guma na czubku
    faktycznie peknieta, ale jestesmy swiecie przekonani, ze nigdy nigdzie nie
    kopnela, nie zahaczyla...)

    rzeczoznawca napisal na odwrocie - ogolny wyglad obuwia swiadczy o
    naturalnym ich zuzyciu w stopniu proporcjonalnym do czasu uzytkowania.
    uszkodzenie na czubku prawej polpary jest mechaniczne i zalezne od
    uzytkownika.

    mozna cos z tym jeszcze zrobic? odwolac sie? czy trampki za 200zl (jak na
    tego typu buty to sporo) rozpadaja sie po 4 miesiacach proporcjonalnie?

    pomozcie prosze, co robic...
    pawel