eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja-Orange › reklamacja-Orange
  • Data: 2006-09-07 08:55:13
    Temat: reklamacja-Orange
    Od: "maximus" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Po odmowie uznania reklamacji jakie mam dalsze możliwości dochodzenia swoich
    praw?
    Rozumiem sprawa cywilna lub postępowanie mediacyjne i polubowne.
    Czym jedno od drugiego się różni oraz z jakimi opłatami sie to wiąże?
    Może ktoś mnie uświadomić?

    Jakie są szanse wygrania sprawy w przypadku sporu o nałożenie opłaty za
    zablokowanie telefonu z powodu braku uregulowania wpłaty w terminie.
    Faktura nie dotarła na czas a w regulaminie ORANGE jest zapis "iż to na
    abonencie spada obowiązek informowania o braku nadejścia faktury w terminie"
    czego nie uczyniłem bo nie wiedziałem kiedy ona ma nadejść.
    Ciekawa sprawa to fakt że firma ORANGE w żadnym dokumencie jaki podpisywałem
    nie informuje abonenta o okresie rozliczeniowym jaki obowiązuje abonenta na
    podstawie którego wiedziałby kiedy ma "polować" na ową fakturę. Chyba, że na
    podstawie poprzedniej faktury.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1