eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja-OrangeRe: reklamacja-Orange
  • Data: 2006-09-07 15:01:20
    Temat: Re: reklamacja-Orange
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "maximus" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:edompb$kld$1@news.onet.pl...

    > Jakie są szanse wygrania sprawy w przypadku sporu o nałożenie opłaty za
    > zablokowanie telefonu z powodu braku uregulowania wpłaty w terminie.
    > Faktura nie dotarła na czas a w regulaminie ORANGE jest zapis "iż to na
    > abonencie spada obowiązek informowania o braku nadejścia faktury w
    terminie"
    > czego nie uczyniłem bo nie wiedziałem kiedy ona ma nadejść.
    > Ciekawa sprawa to fakt że firma ORANGE w żadnym dokumencie jaki
    podpisywałem
    > nie informuje abonenta o okresie rozliczeniowym jaki obowiązuje abonenta
    na
    > podstawie którego wiedziałby kiedy ma "polować" na ową fakturę. Chyba, że
    na
    > podstawie poprzedniej faktury.


    Nie wiem jak ty ale ja dostaje sms , ze mam zaplacic fakture na taka a taka
    kwote . Faktury widzi tylko ksiegowa nawet do nich nie zagladam .
    Ostatnio przez przypadek zobaczylem ze mi licza SMS za 0,26 netto a w
    aneksie na warunkach szczegolnych mialem 0,16 netto .
    Liczyli wyzej przez caly rok , zlozylem reklamacje dostalem 490 PLN uznania
    .

    Twoj cykl jest liczony od daty podpisania umowy plus zdaje sie 7 dni do
    przodu na platnosc albo 14 dni . Wiec jezeli czytasz sms z systemu to nie ma
    mozliwosci zebys nie dostal sms informujacego o uplywie terminu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1