  • Data: 2004-05-10 13:03:40
    Temat: przetargi?!
    Od: "zgapa" <z...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich
    odrazu mowie ze jestem noobem w temacie wiec prosze o jakiekolwiek porady.
    Temat jest prosty : Przetargi
    Moje pytanie brzmi jak to jest z nimi dokladnie, na jakiej zasadzie to
    dziala?
    Czy na przetargu moze wystepowac osoba bez dzialalnosci? Czy potrzebne sa
    jakies papiery itp?
    Moze ktos wie jak wygladaja przetargi np. na strony www(przeciez chyba nie
    trzeba jechac na dany przetarg, moze sa jakies mozliwosci zdalnie brac
    udzial w nim?)
    A jak wyglada np. przetarg na zrobienie powiedzmy remontu?
    Czy znacie jakies strony dotyczace wlasnie przetargow i rowniez konkursow
    (kwota zlecenia przekracza 25 000 euro)

    Dzieki za jakiekolwiek uwagi i pomoc.