    From: znerx <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: procedura egzekucji mandatu
    Date: Sat, 07 May 2011 12:05:37 +0200

    Witam,
    Udało mi się załapać na okęciu mandat jakiś czas temu; przyjąłem; i zapomniałem;
    Za jakiś czas przyszedł tytył wykonawczy, info o zajęciu konta. Czyli wszystko ok.

    Do rozliczeń z US używam konta, które wykorzystuję raz na rok w celach PIT, tytuł
    wykonawczy
    dotyczył właśnie tego konta. Konto bez debetu, zwykłe miejsce rozliczeń.

    Po złożeniu PIT loguję się na to konto od czasu do czasu aby zorientować się jak
    wyglądają
    rozliczenie z fiskusem.

    Zalogowałem się i widzę, że US jeszcze zwleka ale mam debet na kwotę mandatu (tytuł
    również jasno
    pokazuje gdzie poszedł przelew).

    Rozumiem, że tytuł przejąłby kwotę gdyby tam była.

    Kilka pytań:
    1.Jak instytucja państwowa (wojewoda mazowiecki) może mnie zdalnie zadłużyć w
    podmiocie prywatnym?
    2.Jak instytucja prywatna doprowadza do debetu kiedy ja nie mam z nią żadnej umowy na
    ten temat.
    3.Jak działa nasze Państwo kiedy instytucje powołane do egzekucji nie biorą w niej
    udziału ?

    Kwota jest niewielka ok 100 złotych ale sprawa wydaje mi się dziwna.

    pozdrawiam