  • Data: 2011-05-07 10:32:39
    Temat: Re: procedura egzekucji mandatu
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-07 12:26, znerx pisze:

    > To jest bank kojarzący się z internetem.

    Ty się q.. nie obcinaj, tylko wal co to za bank, bo z internetem, to
    niektórym kojarzy się "inteligo", a mnie mBank.

    Twoje pytania są postawione trzeźwo i rzeczowo. Nie znam na nie
    odpowiedzi, ale warto było śledzić tę grupę :)

    Spróbuj na "dzieńdobry" zareklamować to, ew. zapytaj, czy naliczą Ci
    jakieś opłaty za debet (pewno tak) i na jakiej podstawie (pewno
    regulamin/TOiP i hasło "niedozwolony debet" - tak bank się zabezpiecza
    przed obciążeniem karty debetowej ponad saldo konta)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.