  • Data: 2005-04-27 10:50:10
    Temat: problemy z PZU, prosze o porade
    Od: "bonczek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    potrzebuje waszej porady bo juz mnie nerwy roznosza przez ta cudowna firme
    :/
    zaczne moze od poczatku, 2 lata temu zarejestrowalem garbuska na siebie i
    ciocie zeby byly znizki bo nie mam ukonczonego odpowiedniego wieku, agent
    ktory wypelnial umowe jak sie potem okazalo walnal sie i nie policzyl mi
    zwyzki za moj wiek, skladka o ile dobrze pamietam wyniosla 333zl w skali
    rocznej a ze mialem wtedy duzo wydatkow na garba podzielilem sobie na raty,
    zapalcilem pierwsza, po pol roku przyszlo ponaglenie o zaplate drugiej z tym
    ze policzyli mi o 100zl wiecej, poszedlem z umowa do innego odzialu niz ten
    gdzie ja zawieralem gdyz akurat mialem blizej i powiedziano mi ze obowiazuje
    mnie wartosc skladki ktora jest na umowie wiec zaplacilem, zawierajac umowe
    na kolejny rok placilem juz wg stawki ze zwyzka od wieku, zaplacilem znowu
    pierwsza rate i za 2 tygodnie mam do zaplaty druga i tu pojawil sie problem
    gdyz moja ciocia sama od siebie zadzwonila zeby sie zapytac czy mozna jakos
    wstrzymac OC bo garbiego remontuje i stoi a kolesie na nia wsiedli ze tu
    jeszce dlug jhakis jest ponad 100zl z jakimis odstekami i ze windykacje
    nasla i takie tam pierdoly, wiec zastanawiam sie czy maja podstawy prawne
    zeby zadac ode mnie uregulowania takiej naleznosci skoro wynikla ona z ich
    niekompetencji ... chyba sa jeszce jakies prawa konsumenckie kurde ...

    prosze poradzcie bo w piatek chce isc do nich sie poklocic...
    nie bedzie PZU pluc nam w twarz :)

    pozdrawiam
    bonczek

    --
    bonczek13MALPAwp.pl
    1300'68 (o\_!_/o) vel Heinrich ( under construction)