  • Data: 2005-04-27 11:05:01
    Temat: Re: problemy z PZU, prosze o porade
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bonczek napisał(a):
    > gdyz moja ciocia sama od siebie zadzwonila zeby sie zapytac czy mozna jakos
    > wstrzymac OC bo garbiego remontuje i stoi
    OC jest obowiazkowe bez wzgledu na stan techniczny pojazdu. tzn - jesli
    masz zarejestrowany pojazd, to MUSISZ miec wazne OC. nawet jesli masz
    uszkodzony silnik, dziurawe opony itp

    a wracajac do meritum. wiem ze mozliwa jest sytuacja: mam samochod 3.5
    roku. kupuje drugi, chce wykupic oc - licza sie tylko pelne lata wiec
    wychodza mi 3 lata, w dodatku jestem w stanie zalaczyc na razie
    zaswiadczenia tylko o dwoch lata; place wiec w ratach, przy placeniu
    drugiej raty mija kolejny rok kiedy posiadam poprzedni samochod,
    dolaczam dodatkowe zaswiadzcenia i mam rekalkulacje skladki na podstawie
    nowych danych. wiec zakladam ze w druga strone tez jest to mozliwe.
    Inna kwestia ze kazdy agent mowi cos innego. Np jak bylem w warcie po
    kupnie samochodu - jeden agent powiedzial ze nie trzeba robic
    rekalkulacji skaldki, drugi wyliczyl mi 460zl doplaty, trzeci 970zl doplaty

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884