eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › problem ze sklepem internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "gasper" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem ze sklepem internetowym
    Date: Fri, 6 Feb 2009 15:10:52 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <gmhgdg$nu3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-75-64.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1233929456 24515 77.254.75.64 (6 Feb 2009 14:10:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Feb 2009 14:10:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: gasper74
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:575363
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,
    w październiku zamówiłem towar za powiedzmy 1000 zł w sklepie internetowym,
    była to nowość i oczywiście towaru sklep nie miał - wpłaciłem pieniądze i
    cierpliwie czekałem, co tydzień dostawałem informacje, że sprzętu jeszcze nie ma
    u dystrybutora. Sprzętu nie ma nadal ale jego cena dziś wzrosła o 50%, a sklep
    oddał mi pieniądzę a ja chce towar w cenie, za którą zapłaciłem albo zwrot
    różnicy cen - czy mam jakieś szanse na prawne wyegzekwowanie towaru albo 500 zł?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1