eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › problem ze sklepem internetowym
  • Data: 2009-02-06 14:10:52
    Temat: problem ze sklepem internetowym
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam,
    w październiku zamówiłem towar za powiedzmy 1000 zł w sklepie internetowym,
    była to nowość i oczywiście towaru sklep nie miał - wpłaciłem pieniądze i
    cierpliwie czekałem, co tydzień dostawałem informacje, że sprzętu jeszcze nie ma
    u dystrybutora. Sprzętu nie ma nadal ale jego cena dziś wzrosła o 50%, a sklep
    oddał mi pieniądzę a ja chce towar w cenie, za którą zapłaciłem albo zwrot
    różnicy cen - czy mam jakieś szanse na prawne wyegzekwowanie towaru albo 500 zł?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1