-
1. Data: 2009-02-06 14:10:52
Temat: problem ze sklepem internetowym
Od: "gasper" <n...@m...pl>
witam,
w październiku zamówiłem towar za powiedzmy 1000 zł w sklepie internetowym,
była to nowość i oczywiście towaru sklep nie miał - wpłaciłem pieniądze i
cierpliwie czekałem, co tydzień dostawałem informacje, że sprzętu jeszcze nie ma
u dystrybutora. Sprzętu nie ma nadal ale jego cena dziś wzrosła o 50%, a sklep
oddał mi pieniądzę a ja chce towar w cenie, za którą zapłaciłem albo zwrot
różnicy cen - czy mam jakieś szanse na prawne wyegzekwowanie towaru albo 500 zł?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2009-02-07 00:07:29
Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Fri, 6 Feb 2009, gasper wrote:
> witam,
> w październiku zamówiłem towar za powiedzmy 1000 zł w sklepie internetowym,
> była to nowość i oczywiście towaru sklep nie miał - wpłaciłem pieniądze i
> cierpliwie czekałem, co tydzień dostawałem informacje, że sprzętu jeszcze nie
> ma u dystrybutora. Sprzętu nie ma nadal ale jego cena dziś wzrosła o 50%, a
> sklep oddał mi pieniądzę a ja chce towar w cenie, za którą zapłaciłem albo
> zwrot różnicy cen - czy mam jakieś szanse na prawne wyegzekwowanie towaru
> albo 500 zł?
IMVHO zależy czy została zawarta UMOWA i co w niej było.
Przyjęcie zaliczki "spróbujemy postarać się o towar" raczej nie da szans.
Było na stronie (masz zapisaną stronę?) np. "treść nie jest ofertą
handlową" albo coś podobnego?
pzdr, Gotfryd
-
3. Data: 2009-02-12 12:48:08
Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
Od: "gasper" <n...@m...pl>
na stronie sklepu jest tylko info:
Treść Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66
ust. 1 KC.