  • Data: 2007-02-19 16:34:08
    Temat: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
    Od: qwerty63 <q...@p...noSPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie!

    chcialbym Was prosic o informacje - opisze w miare krotko problem.
    niecale 3 lata temu kupilem w firmie X dysk twardy, mam paragon i karte
    gwarancyjna na 3 lata z pieczatkami, podpisami i adresem domowym oraz
    sklepu pana, wlasciciela firmy X. firma upadla, a ja od 2ch miesiecy
    probuje skontaktowac sie z jej wlascicielem, bez skutku. pod adresem
    dawnego sklepu firmy X jest juz inna firma, nie maja ze soba kontaktu.
    pod adresem domowym mieszka starsza pani, ktora nie chce mi udzielic
    zadnej informacji, ani osobiscie, ani telefonicznie (gdy dowiaduje sie
    ze pytam o pana z firmy X rzuca sluchawka). o aktualny nr telefonu do
    tego pana pytalem wszystkie sieci komorkowe oraz tp sa.

    dlatego teraz nie wiem za bardzo co jeszcze moge zrobic, prosilbym Was o
    jakies sugestie...
    mam nr-y nip i regon z karty gwarancyjnej, zamierzam wyslac list
    polecony priorytet z prosba o kontakt, tylko spodziewam sie ze nie
    dostane odpowiedzi...
    bylem tez osobiscie w firmie, w ktorej zaopatrywala sie firma X, z
    nadzieja ze oni maja obowiazek uwzglednic moja reklamacje, jesli firma X
    przestala istniec. jednak powiedziano mi, ze nie jestem pierwsza taka
    osoba i ze oni nie moga przyjac sprzetu ode mnie, tylko od osoby, ktora
    u nich kupowala ten sprzet. tutaj tez nie jestem pewien, czy powiedzieli
    mi prawde - bo gdy poszedlem przez pomylke do innego dystrybutora
    sprzetu, to do czasu sprawdzenia, ze numer seryjny z dysku twardego nie
    widnieje w ich bazie, najwyrazniej chcieli mi ta reklamacje uznac i
    przyjac sprzet.

    pozdrawiam, bede dzwieczny za odpowiedz, co moge jeszcze zrobic...
    qwerty63