  • Data: 2003-11-24 08:42:38
    Temat: prawo wlasnosci a prawo wieczystego uzytkowania
    Od: "/mr/" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuje porady w sprawie przeksztalcenia prawa wieczystego uzytkowania w
    prawo wlasnosci

    Planuje zakup domu z rynku wtornego, decyzja dot. budynku juz zapadla.
    Po wgladzie w akt notarialny okazalo sie, ze wlasciciele maja prawo do
    wieczystego uzytkowania budynku do dnia 2081 r. nadanego przez odpowiedni
    organ.
    Nie jestem zainteresowany takim zakupem i zwrocilem sie do wlascicieli o
    wystapienie o prawo wlasnosci.
    Jestem w trakcie przegladania odpowiednich aktow prawnych, ale jak to bywa
    pewne zapisy nie trafiaja do mnie od razu.
    Czy ktos z Was moze znalazl sie w podobnej sytuacji, badz moze i
    podpowiedziec w jaki sposob z niej wybrnac i na jakiie niuanse zwrocic
    uwage.

    Wiekie dzieki z pomoc
    -