    From: "skuter" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo budowlane - przylacze kanalizacyjne
    Date: Mon, 28 May 2007 07:30:07 +0200

    Witam. Może ktoś potrafi podpowiedzieć mi jakieś rozwiązanie problemu.
    Mieszkam w doku z szambem. W tej chwili miasto wykonuje instalacje
    kanalizacyjną na mojej ulicy i projektant postanowił postawić studzienkę
    przyłączeniową dla mojego domu w miejscu możliwie najdalej odległym od
    obecnego wyjścia kanalizacji z domu. Mimo, ze mógł to zrobić przy
    istniejącycm szambie , tuż przy ulicy, zrobił to dokładnie w przeciwnym
    końcu działki. Czy mogę teraz jakoś to zmienić? Czy w ogole projektant może
    ot tak sobie, bez uzgodnienia ze mną określić, gdzie na moim prywatnym
    gruncie miasto postawi studzienke?