  • 1. Data: 2007-05-28 05:30:07
    Temat: prawo budowlane - przylacze kanalizacyjne
    Od: "skuter" <s...@o...pl>

    Witam. Może ktoś potrafi podpowiedzieć mi jakieś rozwiązanie problemu.
    Mieszkam w doku z szambem. W tej chwili miasto wykonuje instalacje
    kanalizacyjną na mojej ulicy i projektant postanowił postawić studzienkę
    przyłączeniową dla mojego domu w miejscu możliwie najdalej odległym od
    obecnego wyjścia kanalizacji z domu. Mimo, ze mógł to zrobić przy
    istniejącycm szambie , tuż przy ulicy, zrobił to dokładnie w przeciwnym
    końcu działki. Czy mogę teraz jakoś to zmienić? Czy w ogole projektant może
    ot tak sobie, bez uzgodnienia ze mną określić, gdzie na moim prywatnym
    gruncie miasto postawi studzienke?

  • 2. Data: 2007-05-28 06:14:08
    Temat: Re: prawo budowlane - przylacze kanalizacyjne
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "skuter" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może ot tak sobie, bez uzgodnienia ze mną określić, gdzie na moim
    > prywatnym gruncie miasto postawi studzienke?
    Rozumie ze studzienka jest na Twoim gruncie choć w innym miejscu niż byś
    sobie tego chciał ?
    Jeśli tak to mam pytanie czy podpisywałeś już zgodę na wejście z robnotami
    budowlanymi na swoją działkę ?
    Pozatym wydając pozwolenie na budowę sieci (na przyłącza nie trzeba
    pozwolenia na budowę) odwpiedzni organ powienien zawiadomić ciebiebie o
    możliwości wglądu do akt sprawy.
    Wiec napisz wiećej szczegółów np czy wydano już pozwolenie na roboty.

  • 3. Data: 2007-05-28 06:28:25
    Od: "skuter" <s...@o...pl>

    > Rozumie ze studzienka jest na Twoim gruncie choć w innym miejscu niż byś
    > sobie tego chciał ?

    studzienki jeszcze nie ma - dociagnieto rure do grancy dzialki i dopiero
    maja budowac studzienke

    i faktycznie ma byc w zupelnie bezsensownym z mojego punktu widzenia miejscu

    > Jeśli tak to mam pytanie czy podpisywałeś już zgodę na wejście z robnotami
    > budowlanymi na swoją działkę ?

    nie

    > Pozatym wydając pozwolenie na budowę sieci (na przyłącza nie trzeba
    > pozwolenia na budowę) odwpiedzni organ powienien zawiadomić ciebiebie o
    > możliwości wglądu do akt sprawy.

    Nikt mnie nie zawiadamial, chyba ze bylo to w formie jakiegos ogloszenia w
    gazecie.

    Ale ja osobiscie , zadnej informacji nigdy nie dostalem i nigdy nic nie
    podpisywalem

    > Wiec napisz wiećej szczegółów np czy wydano już pozwolenie na roboty.

    na pewno jest jakas zgoda , bo na tablicy informacyjnej jest wymieniona
    ale nie wiem czy to dotyczy, tego co jest budowane na ulicy , czy tego co
    bedzie na mojej dzialce

  • 4. Data: 2007-05-28 06:41:10
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

> [...]
    > może ot tak sobie, bez uzgodnienia ze mną określić, gdzie na moim
    > prywatnym gruncie miasto postawi studzienke?

    Mam tak samo, z tym iż projektant i urząd miejski zrobił spęd ludzi
    mieszkających na naszej ulicy
    i każdy na planach określił gdzie ma stać studzienka. Czyli postawił kropkę
    na planie:)
    Teraz z niepokojem wyglądamy sprzętu ciężkiego. Mają kłaść kanalizację
    burzową, ściekową i gaz jednocześnie.
    Co to się będzie działo...:)

    J.

  • 5. Data: 2007-05-28 09:01:04
    Od: "skuter" <s...@o...pl>

    sprostowanie:
    UM twierdzi, ze nie beda nic budowac na mojej dzialce. robia tylko do
    granicy dzialki

  • 6. Data: 2007-05-28 11:24:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 28 May 2007 07:30:07 +0200, skuter napisał(a):

    > Mieszkam w doku z szambem.

    O ku...a.
    nie wiedziałem że w dokach _już_ jest szambo - w samych stoczniach to i
    owszem, ale w doku?
    Nie lepiej wynająć chociaż jakieś mieszkanie niż mieszkać w doku?

    BP, MSPANC

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 7. Data: 2007-05-29 08:04:05
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 28 May 2007 11:01:04 +0200, skuter napisał(a):

    > sprostowanie:
    > UM twierdzi, ze nie beda nic budowac na mojej dzialce. robia tylko do
    > granicy dzialki

    Proste: UM nie chce podrażać kosztów przyłącza i robi punkt najdalej jak
    się da (na swoim miejskim gruncie, granica z Twoją działką).
    Idź do Wydziału Budownictwa i porozmawiaj, przekonaj i zaproponuj, że jeśli
    nie ma możliwości i chęci przesunięcia punktu przyłączeniowego bliżej to
    np. pokryjesz koszty kawałka rury jaki będą musieli przesunąć bliżej niż
    ten przewidziany w projekcie.

    Na razie robią wszystko zgodnie z prawem.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!