  • Data: 2007-05-28 06:28:25
    Temat: Re: prawo budowlane - przylacze kanalizacyjne
    Od: "skuter" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumie ze studzienka jest na Twoim gruncie choć w innym miejscu niż byś
    > sobie tego chciał ?

    studzienki jeszcze nie ma - dociagnieto rure do grancy dzialki i dopiero
    maja budowac studzienke

    i faktycznie ma byc w zupelnie bezsensownym z mojego punktu widzenia miejscu

    > Jeśli tak to mam pytanie czy podpisywałeś już zgodę na wejście z robnotami
    > budowlanymi na swoją działkę ?

    nie

    > Pozatym wydając pozwolenie na budowę sieci (na przyłącza nie trzeba
    > pozwolenia na budowę) odwpiedzni organ powienien zawiadomić ciebiebie o
    > możliwości wglądu do akt sprawy.

    Nikt mnie nie zawiadamial, chyba ze bylo to w formie jakiegos ogloszenia w
    gazecie.

    Ale ja osobiscie , zadnej informacji nigdy nie dostalem i nigdy nic nie
    podpisywalem

    > Wiec napisz wiećej szczegółów np czy wydano już pozwolenie na roboty.

    na pewno jest jakas zgoda , bo na tablicy informacyjnej jest wymieniona
    ale nie wiem czy to dotyczy, tego co jest budowane na ulicy , czy tego co
    bedzie na mojej dzialce