  • 41. Data: 2024-08-24 16:55:52
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.08.2024 o 19:57, J.F pisze:

    > Jakoś tak, ale fałszywe zeznania, to już poważna sprawa.

    We własnej sprawie może kłamać ile chce.

  • 42. Data: 2024-08-24 17:44:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2024 o 16:55, nadir pisze:
    > We własnej sprawie może kłamać ile chce.

    Skąd takie "mądrości"? Jakby była podejrzanym, to może odmówić składania
    wyjaśnień albo odpowiedzi na jakieś pytania. Ale nic nie wskazuje na to,
    by w tym postępowaniu zachodziły nawet takie przypuszczenia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 43. Data: 2024-08-24 17:53:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2024 o 15:33, Kviat pisze:

    > Drugi raz? Przecież właśnie dlatego obywatele płacą policji
    > podatkami, przez cały rok, czy są jakieś poszukiwania, czy nie ma.

    Ponieważ - jak sadzę - jesteś obywatelem, to spieszę Ci donieść, że Cię
    oszukano wrednie. Grupy poszukiwawcze są tworzone przy ... tam! tam!
    tam! ... Straży Pożarnej. Jeśli płacisz za to Policji, to źle robisz.

    Policja czasem w tym uczestniczy, ale albo poszczególni policjanci to
    robią w ramach hobby i często w swoim prywatnym czasie wolnym (w sumie
    to nie Policja wówczas), albo wykonując określone zadania policyjne na
    rzecz poszukiwań. Policja również prowadzi w pierwszym momencie
    działania poszukiwawcze, zanim rozwiną się grupy poszukiwawcze, ale to
    działania ad hoc na zasadzie podania komunikatu do patroli z rysopisem
    przykładowo. W tych poszukiwaniach bierze zazwyczaj udział kilka innych
    podmiotów (u mnie GOPR przykładowo i to nawet, jak miasto
    przeszukujemy). Natomiast takie przeszukanie zarośli wzdłuż autostrady,
    to Policja zabezpiecza, by ktoś pod samochód nie wpadł.

    Gdybyś choć raz w życiu przechodził koło tego typu akcji, to byś takich
    bzdur nie wypisywał. Nie mówię o uczestnictwie, ale o przechodzeniu
    obok, bo byś zobaczył, jakie pojazdy stoją w miejscu koncentracji sił.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2024-08-24 18:04:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd takie "mądrości"?

    Może nie dokładnie "ile chce" ale z dużym przybliżeniem z uchwały składu
    7 sędziów Sądu Najwyższego z 9 listopada 2021 r., sygn. akt I KZP 5/21

    Generalnie świadek może zmyślać w swojej obronie bezkarnie, dopóki nie
    pomawia innych że to oni popełnili czyn zabroniony. Powinieneś to
    wiedzieć kulsonie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2024-08-24 18:06:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > oszukano wrednie. Grupy poszukiwawcze są tworzone przy ... tam! tam!
    > tam! ... Straży Pożarnej. Jeśli płacisz za to Policji, to źle robisz.

    I za to ma płacone z góry.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2024-08-24 18:24:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.08.2024 o 18:04, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Generalnie świadek może zmyślać w swojej obronie bezkarnie, dopóki nie
    > pomawia innych że to oni popełnili czyn zabroniony. Powinieneś to

    To już lepiej, z tym, iż "krynico mądrości" umknął Ci krytycznie ważny
    fragment "we własnej obronie". Czy jest choćby cień przypuszczeń, że
    zaginiona "musi się bronić"?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2024-08-24 18:50:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To już lepiej, z tym, iż "krynico mądrości" umknął Ci krytycznie ważny
    > fragment "we własnej obronie". Czy jest choćby cień przypuszczeń, że
    > zaginiona "musi się bronić"?

    Nie ma - ale możesz to póki co wiedzieć tylko z jej zeznań. Kwadratura
    koła:P Nic jej nie udowodnisz. Może sobie zmyślać albo odmawiać
    odpowiedzi i możesz jej skoczyć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2024-08-24 22:12:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.08.2024 o 19:54, J.F pisze:

    > W tym przypadku tak.

    Będą nam relacjonowali co mówią kolejni świadkowie?

  • 49. Data: 2024-08-24 22:17:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ja uważam, że po prostu "na odczepnego" dziennikarzom przekazano taki
    > komunikat, a prawda jest zupełnie inna. Nawet, gdybym ją znał, to
    > szanując wole same "zaginionej" nie wypadałoby to publikować. Jak ona
    > sama będzie chciała, to udzieli wywiadu. A jak nie, to jej sprawa.

    Nie jest to zwykła tajemnica śledztwa?

  • 50. Data: 2024-08-24 23:36:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ponieważ - jak sadzę - jesteś obywatelem, to spieszę Ci donieść, że Cię
    > oszukano wrednie. Grupy poszukiwawcze są tworzone przy ... tam! tam!
    > tam! ... Straży Pożarnej. Jeśli płacisz za to Policji, to źle robisz.

    [ciach urojenia bez związku]

    "bo na razie jest tak, ze policja pewne koszty na poszukiwania poniosła"

    "Przecież właśnie dlatego obywatele płacą policji podatkami, przez cały
    rok, czy są jakieś poszukiwania, czy nie ma."

    Jest szansa, że kiedyś nauczysz się czytać ze zrozumieniem?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr