  • 91. Data: 2024-08-27 00:38:36
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2024 o 22:11, Shrek pisze:

    > Dane ma z PLI CBD. Jest interfejs - policja nie może zapytać?
    > Ewentualnie CPR nie może?

    Te dane się automatycznie wyświetlają. Kogo zapytasz? Wyświetlacza?

    > Pisałeś że da się z dokładnością do BTS i sekcji anteny. Tu ekspert mówi
    > co innego.

    Tylko mówi o czym innym.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 92. Data: 2024-08-27 00:40:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2024 o 22:08, Shrek pisze:

    > A mówiło gdzie jest?

    Z tego, co pamiętam, to informowało, ze nie doszło na autobus. Nie chce
    mi się teraz przeglądać tych wszystkich materiałów. Zresztą zapytanie o
    BTS-y poszło, tylko nie wróciło, zanim ją znaleźli.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 93. Data: 2024-08-27 01:07:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-26, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Kierowca mógł nawet nie zwrócic uwagi, a na filmach by było co ona tam
    > robiła, gdzie sie oddaliła, z kim.
    > Ruch tam duzy, nawet jak co 10-ty ma kamerę, to jakis pogląd na sprawę
    > będzie.
    >
    > Masz lepszy pomysł?
    >
    > To teraz ... znajdzies gdzieś apel policji o przysłanie filmów?

    Był taki komunikat na 100%. Musiał być wymieniony albo w Rzepie, albo w
    Gazecie, albo na którymś rmffm, bo nic innego nie czytam/słucham.

    --
    Marcin

  • 94. Data: 2024-08-27 01:46:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Aug 2024 00:36:30 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A co przeszukiwali poza poboczem autostrady?

    Skoro zamknęli ruch na autostradzie, to chyba cos wiecej.

    J.

  • 95. Data: 2024-08-27 01:52:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2024 o 01:46, J.F pisze:
    > Skoro zamknęli ruch na autostradzie, to chyba cos wiecej.

    Wątpię. Ale nadal nic nam nei wiadomo o innych akcjach, za które
    ewentualnie Policja miałaby dostać wynagrodzenie. A to jest meritum
    sporu. Osobiście sądzę, że oni nie tyle przeszukiwali tę autostradę, co
    po prostu robili szczegółowe oględziny. Te mają z poszukiwaniami luźny
    związek.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 96. Data: 2024-08-27 01:52:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Aug 2024 22:11:00 +0200, Shrek wrote:

    > Dane ma z PLI CBD. Jest interfejs - policja nie może zapytać?
    > Ewentualnie CPR nie może?

    To dziala, jak obywatel zadzwoni na 112.
    Dziewczynka nie zadzwoniła, i kontaktu z nią juz nie było, wiec nie
    mozna bylo poprosic, zeby zadzwoniła.

    Z tą kobietą pod Krakowem kontakt był, ale nie wiem - nikt nie wpadł
    na to, aby poprosić, była w zasiegu tylko 1 bts, czy nic by to nie
    dało, bo Polska nie Litwa i u nas nawet na potrzeby 112 lokalizuje
    bardzo zgrubnie.

    J.

  • 97. Data: 2024-08-27 01:56:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Aug 2024 22:08:35 +0200, Shrek wrote:

    > A mówiło gdzie jest?

    Jakos tak miało to miejsce wkrótce po wyjsciu z domu, moze jeszcze
    przed planowym odjazdem autobusu.

    Moze mówiła, może nie - ojciec zaczął przezukiwać trasę od domu do
    autobusu.

    J.

  • 98. Data: 2024-08-27 02:03:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A co przeszukiwali poza poboczem autostrady?

    To ty nie wiesz, że poszukiwania, to nie tylko przeszukiwanie pobocza
    autostrady?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 99. Data: 2024-08-27 02:19:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Aug 2024 20:01:17 +0200, Shrek wrote:

    > Może, ale nie dowie się dopóki nie spróbuje. Na tym polega problem -
    > może się udać, może się nie udać.

    Jesli policjanci namierzaja tak regularnie, to raczej wiedzą, ze tak
    działa, i nie lepiej.
    Pytanie tylko, czy ten tajemniczy terminal w Krakowie ma lepsze
    możliwości, a Robert o tym nie wie, bo przyzwyczajony do wydruków
    długo po fakcie.

    > Jeśli nie próbujesz dlatego że może
    > się nie udać, to zawsze się nie uda.

    Ale spróbowali, tylko jakos bez pośpiechu.

    > Już jakaś informacja.

    Tyle to ojciec wiedział od pierwszego telefonu, wiec nic nie wnosi.

    No może tyle, ze jakby sie okazało, ze nie w Andrychowie, to można
    ekipę zwolnić z dalszych poszukiwań.

    > Widział, znał ich i nawet swoją obecność przy zajebaniu zaznaczył na
    > nagraniu:P

    Współsprawca :-)

    >Sprawa do rozwiązania w kilkanaście minut.

    Wydaje ci sie. Idziesz pod adres - nie otwiera.
    Bo w pracy, w sklepie, u lekarza.
    I co - czekac, czy odwiedzic ponownie za pare godzin?

    > Raczej busiarz - wszyscy po kolei się rozpruli co zresztą było do
    > przewidzenia, skoro to od początku był gang olsena a nie żadna mafia:P

    No widzisz - i po co biegac po swiadkach ?

    J.

  • 100. Data: 2024-08-27 02:25:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Aug 2024 20:32:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, jak się coś robi co chwilę, to nie ma sensu próbować, bo kolejny
    > raz ponawiany podobny eksperyment daje mniej więcej podobne wyniki. Jak
    > się ktoś na czymś nie zna i próbuje pajacować, co on by nie zrobił w
    > oparciu o jakieś ochłapy wiedzy internetowej, to nawołuje do
    > eksperymentów, bo może się uda. Nie uda, bo to już wiele razy
    > sprawdzono. Dokładność ustalenia pozycji w oparciu o dane z BTS-ów
    > została tu omówiona.
    >
    > Co więcej, sprawdzono już ( :-) ) zaproponowany tu sposób z pomiarem

    Kto sprawdził i kiedy?

    > czasu do BTS-ów i też się nie udaje za wyjątkiem sytuacji poszukiwania
    > leżącego co najmniej kilkadziesiąt minut w jednym miejscu urządzenia.
    > Nie będę publikował przyczyn, bo i tak nie pojmiesz i będziesz szukał
    > możliwości podważenia, a ja nie za bardzo widzę sens dyskutowania z
    > indolentem na tematy techniczne.

    A ja jestem bardzo ciekaw dlaczego tak musi leżeć.

    Przy czym Natalka leżała, kobieta pod Krakowem leżała, dziewczyna na
    bagnach mogła siedzieć.

    > Po za tym zebranie tych danych trwa
    > kilka godzin, a w szczególnych wypadkach może zająć nawet kilkanaście.

    Szczególnie, jak się nikomu nie chce ruszyć 4 liter..

    J.