  • Data: 2010-03-30 21:37:14
    Temat: poszukiwany kuzyn, policja mnie nachodzi
    Od: "Ed" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    15 lat temu wyprowadzil sie ode mnie (z mojego domu) moj kuzyn.
    Wyjechal na drugi koniec polski, staly meldunek mial u mnie, tam gdzie
    mieszkal - czasowy.
    Wymeldowalem go ze swojego domu okolo 3 lata temu.
    Jakis czas temu popelnil przestepstwo za ktoro jest poszukiwany przez
    policje.
    Poszukiwania policji polegaja miedzy innymi na niezapowiedzianych i nie
    proszonych wizytach u mnie.
    Mi to specjalnie nie przeszkadza, moze troche drazni, szczegolnie przy
    gosciach jak policja pyta o kogos z moje rodziny.
    Na nic nie pomagaja informacje ze nie jest tu zameldowany, nie mieszka, nie
    wiem gdzie obecnie przebywa.
    Co jakis czas wizyta, nie za czesto. Policjanci mowia - tu jest jego ostatni
    adres stalego pobytu.

    Problem polega na tym ze moja mama bardzo to przezywa. Po ostatniej wizycie
    ledwo obeszlo sie bez karetki w nocy.

    Czy mozna cos zrobic by skonczyly sie te wizyty?
    Przecie jego u mnie nie mam od tylu lat?

    pozdrawiam
    Ed