  • Data: 2010-03-31 06:58:33
    Temat: Re: poszukiwany kuzyn, policja mnie nachodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > hehe
    > a oni napewno grzeczie przeprosza i wyjda/nie_wejda

    oczywiscie
    sugerujesz, ze wejda do mnie do domu siła?

    Zostawiam jedo "ale" - watkotwórca tak naprawd wie, gdzie jest jego kuzyn,
    moze nawet ukrywa go na strychu, policja tez o tym wie (np. z zezna innych
    osób). Wtedy z dokładnoscia do chęci złapania delikwenta - policja bedzie
    sie pojawiac czesciej albo kiedys przyjdzie w koncu z nakazem.