  • Data: 2005-02-20 19:29:33
    Temat: polkomtel straszy sadem
    Od: "telemahos" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    W lutym 2004 podpisalem umowe z polkomtel s. a. (plus gsm) umowe na czas
    nieoznaczony z karencja na 2 lata. Telefon wzialem w promocji "abonament zero".
    W grudniu 2004 otrzymalem fakture z info iz 17 stycznia wchodzi nowy regulamin,
    w zwiazku z czym mam prawo nie akceptowac nowego regulaminu przez rozwiazanie
    umowy przy czym polkomtelowi nie przysluguje roszczenie odszkodowawcze (Art. 59
    Ust. 2 PT). Umowe rozwiazalem, podajac powod zmiane regulaminu przez polkomtel.
    W styczniu karta sim zostala wylaczona, a na koniec stycznia otrzymalem fakture
    z kara 840zl. Napisalem reklamacje:
    http://www.sagemik.republika.pl/reklamacja.txt
    Odpowiedz plusa: http://www.sagemik.republika.pl/1.jpg
    http://www.sagemik.republika.pl/2.jpg

    Wczesniej napisalem do UOKiK w tej sprawie i otrzymalem taka oto odpowiedz:
    http://www.sagemik.republika.pl/zr.txt

    odpowiedz moze pokrzepiajaca, ale nie gwarantujaca nieczego.

    Czy ktos moze mi poradzic jak sie dalej zachowac w tej sprawie? Czekac na kroki
    polkomtela czy
    pierwszy zaatakowac?

    Pozdrawiam
    Telemahos