  • Data: 2005-02-20 21:42:00
    Temat: Re: polkomtel straszy sadem
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli mnie nie obowiazuje regulamin ogolny?

    Czy w pismie z informacja regulaminu napisali o zmianie w regulaminie
    promocji w jakiej brales udzial czy o zmianie w regulaminie swiadczenia
    uslug przez Polkomtel S.A.?

    Wg. mnie wynika z Twojego i innych przypadkow, ze zerwales umowe
    na swiadczenie uslug, a poniewaz powiazana byla z umowa promocyjna
    (bo przeciez normalnie telefon kosztuje wiecej niz w promocji)
    to przywalili z tego powodu kare. Prawde mowiac sam mam telefon
    w Plusie i zamierzam stamtad sie wynosic niedlugo.

    Czyli, gdybys nie kupil w PLUSie telefonu po promocyjnej cenie -
    np. 1 zł lub 10 zł lub 50 zł lub "iletamzaplaciles" a korzystalbys
    ze swojego "starego" aparatu, to mialbys prawo wypowiedziec umowe
    bez zadnych przykrych nastepstw.

    Przynajmniej ja to tak widze, mam gdzies tez to pismo z PLUSa,
    ale akurat nie w domu.

    Moge sie mylic, ale probuje na slepo doszukac sie logiki w dzialaniach
    Polkomtelu.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com