  • 221. Data: 2018-03-09 01:30:10
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a9ebe81$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie wszyscy idą aż tak na całość.

    Nie znam sie na narzeedziach przestepczych, ale zapiecia rowerowe
    pilnikom do paznokci sie nie poddaja.
    --
    TA

  • 222. Data: 2018-03-09 01:37:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5aa1459f$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie, ale zabiera telefon w celu jego sprawdzenia. Dzwonić możesz, tylko
    > nie masz z czego.

    Ale gdzie konkretnie zabiera i w jakim sensie go sprawdza??
    --
    TA

  • 223. Data: 2018-03-09 07:14:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Za co chcesz ich karać? Od chwili, gdy prawomocna stanie się opinia, ze
    > to Hymn odtwarzany publicznie powinni stać w postawie regulaminowej. No
    > i jeszcze muszą o tym zostać powiadomieni.

    Nie - mają (bo jak widać nie muszą) stać w postawie regulaminowej, w
    chwili w której hymn jest wykonywany. Ustawa nie nakazuje przeprowadzać
    dowodów i ekspertyz ani powiadamiać kulsona, że hymn to hymn. Ma stać na
    baczność z palcami przy czapce i koniec.

    Jak ma wątpliwości, to ustawa nie przewiduje kary za omyłkowe oddanie
    szacunku hymnowi. Być moze przełożeni tak. A kuslon obywatela się nei
    boi, bo jak słusznie zauważył najwyżej mu niemiłą niespodziankę
    przygotuje, ale przełożonego już tak. Dlatego woli złamać ustawę.

    Shrek

  • 224. Data: 2018-03-09 07:17:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2018 o 22:47, Kris pisze:

    > Czyli od chwili gdy prawomocna stanie się opinia że tam gdzie Shrek przebiegł przez
    ulice to było mniej jak 100 metrów od przejścia to dopiero można go ukarać jak
    kolejny raz przebiegnie?
    > Za naszczanie na flagę ukarzesz mnie od razu czy dopiero jak drugi raz naszczam po
    tym jak "prawomocnie stanie się opinia" że to flaga a nie dwa kawalki materiału?

    Ale tylko jak przebiegnie w tym samy miejscu (do czego potrzebne bedzie
    wyciągnięcie aktów sprawy i kolejna ekspertyza, więc też nie) lub
    zniszczysz drugi raz tę samą flagę (któr jednak już flagą nie bedzie, bo
    ustawa nie przewiduje zniszczonych flag jako regulaminowe, więc też
    nie). Ale to tylko jakbyś był kulsonem, bo tylko kulsonów obowiązuje
    kulsonie prawo. Normalnych obywateli obowiązuje normalne;)

    Shrek

  • 225. Data: 2018-03-09 08:25:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 marca 2018 07:17:31 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    > nie). Ale to tylko jakbyś był kulsonem, bo tylko kulsonów obowiązuje
    > kulsonie prawo. Normalnych obywateli obowiązuje normalne;)

    Z takimi tekstami "to powiedzmy, że byłbym na Twoim miejscu ostrożny"

    ;)

  • 226. Data: 2018-03-09 08:29:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 22:50:36 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > http://www.rp.pl/Dobra-osobiste/311139932-Policjantk
    a-przylapana-na-lamaniu-prawa-wygrala-proces-o-ochro
    ne-wizerunku---wyrok-SN.html

    > "Policjantka przyłapana na łamaniu prawa wygrała proces o ochronę
    > wizerunku - wyrok SN
    > Publikacja zdjęcia funkcjonariusza publicznego
    > ingeruje w prywatność głębiej niż ujawnienie jego pełnych danych
    > osobowych. "

    Wyrok jak wyrok jednak w tym przypadku kobietę łamała prawo "prywatnie" nie było to
    podczas wykonywania jej obowiązków służbowych.
    Na filmiku który jest tematem tego wątku funkcjonariusze ośmieszają się jednak
    "służbowo"- podczas wykonywania obowiązków

  • 227. Data: 2018-03-09 12:53:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przeprowadzać dowodów i ekspertyz ani powiadamiać kulsona, że hymn to
    >hymn. Ma stać na baczność z palcami przy czapce i koniec.

    A nie musi byc wczesniej komendy "do Hymnu" ?

    A poza tym - jakiego hymnu ?
    Oskarzeni cos tam spiewali, ale trudno bylo rozpoznac co :-)

    J.

  • 228. Data: 2018-03-09 12:58:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2018 o 12:53, J.F. pisze:

    > A nie musi byc wczesniej komendy "do Hymnu" ?

    A musi?

    > A poza tym - jakiego hymnu ?
    > Oskarzeni cos tam spiewali, ale trudno bylo rozpoznac co :-)

    Już pisałem - było by śmieszne, gdyby nie to, że jednak od policjanta
    należy wymagać szacunku do flagi i hymnu. Ja akurat trakruje to
    poważnie, więc wyjątkowo nie będę się przerzucał emotkami.

    Shrek

  • 229. Data: 2018-03-09 13:41:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A musi?

    Jaki tam pewnie regulamin musztry jest.

    >Już pisałem - było by śmieszne, gdyby nie to, że jednak od policjanta
    >należy wymagać szacunku do flagi i hymnu. Ja akurat trakruje to
    >poważnie, więc wyjątkowo nie będę się przerzucał emotkami.

    Oskarzeni zapewne choru nie stanowia, wiec jak zaspiewali cos
    nieskladnie i falszujac, to nie ma sie co dziwic, ze bylo to trudne do
    rozpoznania :-)

    J.

  • 230. Data: 2018-03-09 14:06:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2018 o 13:41, J.F. pisze:

    > Jaki tam pewnie regulamin musztry jest.

    Regulamin musztry jest aktem żadnego rzędu względem ustawy.

    > Oskarzeni zapewne choru nie stanowia, wiec jak zaspiewali cos
    > nieskladnie i falszujac, to nie ma sie co dziwic, ze bylo to trudne do
    > rozpoznania :-)

    Już ci pisałem, że kulsonie tłumaczenia, ze to nie był hymn tylko wybryk
    chuligański byłyby śmieszne, gdyby to był głupawy dowcip o milicjantach.
    Problem w tym, że to sie dzieje na żywo.

    Shrek