  • 211. Data: 2018-03-08 22:42:14
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 22:20:53 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > A szkoda. Mógłbyśsie nauczyć czytać ze zrozumieniem.
    Czytałeś kiedyś "na chłodno" te bzdury co tu wypisujesz czy czekasz aż ktoś Cytaty z
    twojej tforczoci do kupy zbierze i wtedy łatwiej będzie Tobie zrozumieć że szkodzisz
    formacji w której ponoć służysz?
    Póki co to tutaj z kilkanaście osób to czyta to i szkodliwość mała ale Twójego kolegę
    po fachu, bohatera watko pewnie co dwudziesty dorosły Polak obejrzał

  • 212. Data: 2018-03-08 22:47:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 22:37:31 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Za co chcesz ich karać? Od chwili, gdy prawomocna stanie się opinia, ze
    > to Hymn odtwarzany publicznie powinni stać w postawie regulaminowej. No
    > i jeszcze muszą o tym zostać powiadomieni.

    Czyli od chwili gdy prawomocna stanie się opinia że tam gdzie Shrek przebiegł przez
    ulice to było mniej jak 100 metrów od przejścia to dopiero można go ukarać jak
    kolejny raz przebiegnie?
    Za naszczanie na flagę ukarzesz mnie od razu czy dopiero jak drugi raz naszczam po
    tym jak "prawomocnie stanie się opinia" że to flaga a nie dwa kawalki materiału?

  • 213. Data: 2018-03-08 22:50:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-08, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Błąd popełnił Pan Władza- tytułowy bohater tego wątku ze nie zabrał
    > rowerzyście kamerki "do sprawdzenia" Gdyby zabrał Policja uniknęła by
    > 1000 000 miliona odtworzeń filmiku który delikatnie mówiąc chwały
    > Policji nie przynosi A nie rozważałeś czy jest opcja
    > postawić(oczywiście dla dobra tego młodego człowieka) jakieś zarzuty
    > temu blogerowi za to że filmikiem który opublikował ośmiesza Policje?

    http://www.rp.pl/Dobra-osobiste/311139932-Policjantk
    a-przylapana-na-lamaniu-prawa-wygrala-proces-o-ochro
    ne-wizerunku---wyrok-SN.html

    "Policjantka przyłapana na łamaniu prawa wygrała proces o ochronę
    wizerunku - wyrok SN
    Publikacja zdjęcia funkcjonariusza publicznego
    ingeruje w prywatność głębiej niż ujawnienie jego pełnych danych
    osobowych. "

    --
    Marcin

  • 214. Data: 2018-03-08 22:50:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 22:42, Kris pisze:

> [...]
    > Póki co to tutaj z kilkanaście osób to czyta to i szkodliwość mała
    > ale Twójego kolegę po fachu, bohatera watko pewnie co dwudziesty

    To nie są żadne bzdury, tylko Ty ze Shrekiem koniecznie chcecie to
    sprowadzić do swojego poziomu. A ja Shrekowi tylko na pytania - głupie -
    odpowiedziałem zgodnie z prawdą. Tyle,ze obydwaj tego nie potraficie
    ogarnąć swoim rozeznaniem. Ja mam doskonały ubaw patrząc, jak brniecie w
    głupotę.

  • 215. Data: 2018-03-08 22:55:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-03-18 o 22:47, Kris pisze:

    > Czyli od chwili gdy prawomocna stanie się opinia że tam gdzie Shrek
    > przebiegł przez ulice to było mniej jak 100 metrów od przejścia to
    > dopiero można go ukarać jak kolejny raz przebiegnie?

    Nie, bo to 100 metrów jest, albo go nie ma. Co najwyżej, gdy się okaże,
    że ze było tylko 99 metrów, to będzie można powołać się na błąd - mógł
    tę odległość źle ocenić.

    > Za naszczanie na
    > flagę ukarzesz mnie od razu czy dopiero jak drugi raz naszczam po tym
    > jak "prawomocnie stanie się opinia" że to flaga a nie dwa kawalki
    > materiału?

    Nie. Ale znam przykład, gdy sąd uznał, że pomnik nie jest pomnikiem i
    odstąpił od ukarania niszczących go.

    Znowu brniesz w głupotę, a mnie się w takim trybie nie chce Cię
    uświadamiać, gdzie błądzisz.

  • 216. Data: 2018-03-08 23:05:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 22:56:18 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > odstąpił od ukarania niszczących go.
    >
    > Znowu brniesz w głupotę, a mnie się w takim trybie nie chce Cię

    No więc tu zamiast flagi/100 metrów podstaw policjantów co nieregulaminowo do hymnu
    stają. I przeczytaj Swoją wypowiedź co odpisałeś Shrekowi w tym temacie
    Spróbuj Sam wyciągnąc wnioski
    Jak nie dasz rady to podyskutujemy dalej
    Dla dobra Policja- a jakże.

  • 217. Data: 2018-03-08 23:07:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 22:50:36 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > Publikacja zdjęcia funkcjonariusza publicznego
    > ingeruje w prywatność głębiej niż ujawnienie jego pełnych danych

    Ano wlaśnie
    A jeszcze tych co niepochlebnie komentują pod sąd
    Mnie już Robert ostrzegl że powinienem byc ostrożny

  • 218. Data: 2018-03-09 01:13:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a9d6605$0$986$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Myślę, że problem jest wydumany od początku. Żadnemu policjantowi nie
    > chce się dla grandy ludziom po kieszeniach grzebać.

    > Widocznie byłeś bardziej podejrzany.

    W jakims sensie?
    Dlaczego jadac na rowerze jestem dla policji bardziej podejrzany, niz
    idac pieszo czy prowadzac samochodow?

    --
    TA

  • 219. Data: 2018-03-09 01:17:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a9d66aa$0$986$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli faktycznie rowerzyści częściej są drobiazgowo kontrolowani, niż
    > piesi czy pasażerowie samochodów, to będzie to samonapędzająca się
    > statystyka - pewnie większa również będzie szansa na złapanie.

    Sam wczesniej potwierdziles ze rowerzysci sa z gruntu bardziej
    podejrzani niz inne grupy.
    Wiec jeszcze raz pytam: z czego to wynika?
    Sa jakies policyjne statystyki ktore mowia ze wsrod cyklistow czesciej
    zdarzaja sie krymininalisci?
    --
    TA

  • 220. Data: 2018-03-09 01:21:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a9e84da$0$988$65785112@news.neostrada.pl>,
    m <m...@g...com> wrote:

    > IMHO artykuł w szmatławcu o niczym nie świadczy.
    Owszem, swiadczy.
    Chcesz powiedziec, ze sfalszowali wypowiedz rzecznik Policji?
    Albo ta prawniczka to nieprawdziwa prawniczka?
    --
    TA