  • Data: 2004-09-22 13:07:21
    Temat: podzial majatku
    Od: renata<r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jestem w tragicznej sytuacji pomocy. Jestem po rozwodzie 2000r w tym
    roku wnioslam pozew o podzial majatku . Spor toczy sie o prawo do
    mieszkania wlasnosciowego plus rzeczy pozostawione przeze
    mnie.Dzisiaj sie odbyla 3 sprawa na ktora moj byly raczyl sie wstawic
    wraz z adwokatem. Mamy dwoje dzieci na ktore mam zasadzone
    alimenty 700 na dwoje z czego on placi po 70 na 2 dzieci. sila wyzsza
    nie stac mnie na adwokata. mieszkanie aktem notarialnym jest
    naszym dorobkiem wspolnym a on przyprowadza swiadkow ze dostal
    pieniadze od rodzicow , oczywiscie sad jak na razie nie przyjal tego do
    wiadomosci na podstwie aktu notarialnego. Chce pozbawic mnie prawa
    do wszystkiego,tzn rzeczy pozostawionych w mieszkaniu .JA w obecnej
    sytuacji wynajmuje mieszkanie.jest mi ciezko bardzo. Sad kazal mi sie
    dogadac polubownie zgodzilam sie na polowe wartosci lecz adwokat
    stwierdzil ze jest to niesprawiedliwe.Ja napisalam o przydzielenie mi
    prawa do mieszkania ze splata w jak najdluzszym okresie . moje
    pytanie czy moge sie godzic na polubowne zalatwienie sprawy czy tez
    domagac sie tego co w pozwie moge czekac mi w tej chwili nie zalezy
    poradzcie co moge zrobic bo czuje sie bezradna czy sad przyzna mi
    prawo do lokalu ze wzgledu na moja zla sytuacje mieszkaniowa acha
    powodem do rozwodu byla spraw karna z powodu jego znecania sie
    nademna .

    -> http://usenet.pomocprawna.info