    From: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podrobki kart na Allegro.
    Date: Wed, 25 Jun 2008 20:46:51 +0200

    Witam
    Kupilem wlasnie karte Sony MS Pro Duo 2 GB na Allegro. W usmie nie patrzalem
    co biore, pisze ze oryginal, blister i wogole. Wlasnie przychodzi do mnie, i
    jakos mi tak za szybko nie chodzi. Wchodze na google a tam sie okazuje ze 99
    % tych kart na allegro to jawne podroby. Kilka cech je odroznia (miedz
    innymi predkosc) i nikt sie tym nie przejmuje. W komentarzach dla
    sprzedajacyhc poznajdywalem nawet negatywy, ze to podroby. Tez tak zrobie i
    odesle na koszt nadawcy z zadaniem zwrotu kasy.
    Ale mam inne pytanko - czy moge:
    - wystawic negatywa
    - zglosci sprawe do Allegro
    - po jakims czasie isc na policje i zglosic, ze Allegro w sumie robi za
    oszusta ?
    Przeciez znaja temat. Praktycznie kazda karta jest lewa. Mieli nie jedno
    zgloszenie. Czy moge tak zrobic i sprawa pojdzie dalej czy policja od razu
    zawiesi postepowanie ? Wiadomo, ze moje zgloszenie (jak wiele poprzednich od
    innych zadnego skutku nie dadza). Czy nie podchodzi to nawet pod swiadome
    paserstwo itp ?

    Fantom