  • Data: 2008-06-26 06:52:15
    Temat: Re: podrobki kart na Allegro.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom napisał(a):

    > I co z tego ? Jak widzisz, ze koggos zabili to nie zgalszasz bo on jest
    > poszkodowany ?

    Nie widzę związku. Czym innym jest oglądanie jak ktoś kogoś zabija a
    czym innym zakup karty pamięci i ocena jej, hmm, legalności oznakowania
    znakiem towarowym na podstawie tego co można przeczytac na różnych
    forach. Mam tu na myśli to, że tylko właściciel znaku lub ktoś
    upoważniony przez właściciela znaku może ocenić czy doszło tu do
    naruszenia oznakowania tym znakiem takiego produktu. Co za tym idzie,
    jeżeli nabrałeś podejżeń, że ktoś naruszył interes firmy Sony to
    powinieneś skontaktować się firmą Sony.

    > Akurat ta osoba nie miala tych komentarzy. Ale wszyscy sprzedaja dokladnie
    > to samo.

    Akurat pisałeś ogólnie więc i odpowiedziałem akurat ogólnie. Żeby ocenić
    co sprzedają wszycy musiałbyś kupić u wszystkich. W przeciwnym razie
    możesz jedynie to podejżewać. I nie bardzo masz jak to ocenić o ile nie
    jesteś właścicielem znaku towarowgo, którego prawa naruszono.

    Swoją drogą, dziwi mnie ta sprawa bardzo bo przecież upoważniony
    przez Sony specjalista-prawnik mógłby kupować u każdego sprzedawcy taką
    kartę a potem puszczać go w przysłowiowych skarpetkach, zarabiając przy
    tym i dla Sony, i dla siebie. I w kilka miesięcy karty-podróbki zniknęły
    by z Allegro... Skoro tego nie robią być może nie chodzi tu o podróbki
    tylko o karty produkowane na inny rynek.

    j.