  • Data: 2011-09-05 13:55:42
    Temat: [pilne] oferta operatora komórkowego - czy ciągle ważna?
    Od: Shaman <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam pilne pytanie czy w takiej sytuacji mogę wymagać
    dotrzymania warunków umowy od operatora.

    Sytuacja jest następująca:
    1. Na stronie pojawia się oferta z promocyjną ceną telefonu
    2. Dzwonię, uzgadniam, wszystko gra - czekam na kuriera
    3. Przyjeżdża kurier, ale nie zgadzają się dane zameldowania z dowodu
    i kurier nie chce wydać paczki (dotychczas niczemu to nie
    przeszkadzało - operator ma od 10lat nieaktualne dane)
    4. Nikt niczego nie podpisuje - po prostu jest tak, że kurier nie
    dostarcza przesyłki i wraca ona do operatora
    5. Po tygodniu dzwonię z pytaniem czy przesyłka już wróciła i czy mogą
    wysłać z aktualnymi danymi
    6. Pojawia się problem bo operator nie jest skłonny uznać umowy za
    obowiązującą i telefon proponuje za 600 zamiast za 99,-

    Pytanie - czy mam prawo domagać się dotrzymania poprzednich uzgodnień?
    Czy są one obowiązujące? Przecież od niczego nie odstępowałem, nie
    podpisywałem że nie odbieram przesyłki - dla mnie oferta jest ciągle
    aktualna, tyle że umowa jest dostarczona nieco później z drobnymi
    problemami.

    Proszę o pilną odpowiedź. Sprawa tak naprawdę nie dotyczy mnie ale
    zostałem poproszony o pomoc i obecność lub włączenie się do rozmowy z
    operatorem. Chciałbym wiedzieć na co mogę się powołać

    PZDR
    Shaman