  • Data: 2011-09-06 09:28:41
    Temat: Re: oferta operatora komórkowego - czy ciągle ważna?
    Od: Shaman <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 10:43, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Ale ofertę przyjęcia oferty ;) złożył Jan Nowak z Marszałkowskiej,
    > a nie Jan Nowak z Polnej.
    >   Tak czy nie?

    Moim zdaniem nie.. GrzecznaPani kiedy dzwoni to nie pyta czy ma
    przyjemność z Janem Nowakiem z Marszałkowskiej tylko pyta czy ma
    przyjemność z właścicielem tego numeru. I jemu właśnie składa ofertę.
    I jak widać nie ma problemów z jednoznaczną identyfikacją odbiorcy
    oferty. Gdyby było tak jak mówisz to po zmianie adresu zameldowania
    mógłbym uznać, że wystawiane przez operatora rachunki nie dotyczą mnie
    tylko kogoś innego, bo ja przecież nie mieszkam pod wskazanym adresem
    - tak czy nie? :)

    Zaś co do oferty to sprawdzę - ja byłem w podobnej sytuacji wiosną i
    mnie się udało. Kurier nie dopatrzył się żadnych przeszkód, wręczył mi
    telefon i wszystkie papiery. Sprawdzę czy jest tam coś o zaproszeniu
    do oferty. Zresztą oferta nie była wyklikana na necie. Osoba, której
    sprawa dotyczy zadzwoniła do operatora i została jej przedstawiona
    oferta indywidualna z dodatkowym uwzględnieniem jej stażu i
    dodatkowymi bonusami więc o zaproszeniu do składania ofert nie może
    być mowy. Operator rejestruje wszystkie rozmowy - oferta została
    przestawiona ustnie, jednak to chyba mnie zmniejsza jej wagi. Jest tak
    czy nie?

    PZDR
    Shaman