  • Data: 2011-09-05 19:48:48
    Temat: Re: oferta operatora komórkowego - czy ciągle ważna?
    Od: mehoweck <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Wrz, 16:42, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    9g2000yqi.googlegroups.com...

    > A dlaczego ma nieaktualne dane? Bo pewnie nie uaktualniłeś;))

    Ale co to zmienia? Sugerujesz, że operator złożył ofertę ze względu na
    konkretny adres zameldowania?

    > Może oferta/promocja sie skończyła.

    No i co z tego, że się skończyła? Wiążąca jest oferta którą złożył w
    trakcie trwania tej promocji prawda? W chwili gdy telefon przyszedł
    promocji też już nie było.

    > Operator tu raczej nie zawinił, kurier pewnie tez. Mogłobyc trochę więcej
    > dobrej woli ze strony kuriera ale jak to mówią " miękkie serce -twarda dupa"

    Kurier był pewnie dupą - może jakiś świeżak, nie wiem, nie widziałem
    go.

    ehh.. pytam na grupie prawniczej o stan prawny a odpowiadacie mi co
    się Wam wydaje bez żadnego podparcia przepisami prawa. O tym co się
    komu wydaje możemy porozmawiać na trzepaku.

    PZDR
    Shaman