  • Data: 2003-07-23 12:26:52
    Temat: oświadczenie pomocy!
    Od: "Bono" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno zostałem studentem I roku informatyki.
    Składając wniosek o przyznanie stypendium socjalnego musze podpisac takie
    oświadczenie "Oświadczam iż moja rodzina składa się z ..... drugostronnie
    wymienionych osób pozostajacych we wspólnym gospodarstwie domowym"
    Jak mam rozumieć pojecie gospodarstwo domowe?
    W lokalu gdzie mieszkam jest 5 osób (ja dwie siostry i rodzice) z czego
    zameldowane są 3. Siostra przyrodnia i macocha zameldowane są w innym
    mieszkaniu.
    Czy jeśli podam w oświadczeniu że moje gosp. dom. składa się z 3 osób
    skłamie?
    z góry dzięki za pomoc Bono